Subject: Hellamaa-Liiva jalgratta- ja jalgtee eskiis
From: "Priit Annusver | K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 08:05:53 +0300

Tere

Edastan arvamuse avaldamiseks Muhumaal Hellamaa-Liiva jalgratta- ja
jalgtee eskiisi. Nelja kinnistu piires (Kopli, Peetri, Tänavasoo ja
Keldriaugu) ei ole võimalik kinnistu omaniku vastuväidete tõttu olla
riigiteest 7m kaugusel. Seal kasutasime põrkepiirdega lahendust. Mujal on
eskiislahendus vastavalt teie tehnilistele tingimustele. Metsaselli
kinnistule (47801:004:0380) juurdepääsuks on kinnistu omaniku ja valla
soovil lisatud olemasolevasse asukohta juurdepääsu üle jalgratta- ja
jalgtee. Juurdepääs asub asula piires 50km/h alas.

<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/s/Documents/Erz-vIeFQhdIttvS2qvqwFUBY
A9FBLNF_G6FU0_fK3BZWw?e=v1xDWc>  2025-04-24 Tellija ja Transpordiamet

Lugupidamisega

Priit Annusver,
Diplomeeritud soojusenergeetika Ins tase 7
projektijuht - juhtivkonsultant
mob: +372 511 9900
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.